niedziela, 29 maja 2011

Niesamowita moc makijażu....

Dzisiaj coś zupełnie innego. Rozmawiałam ostatnio z kolegą, który uważa, że makijaż to niepotrzebne marnowanie czasu. "Jak laska jest ładna to nie ma co po się malować, jak laska jest kaszalotem to żaden makijaż nie pomoże". Po takim stwierdzeniu postanowiłam wstawić na bloga parę dowodów na to, że makijaż zawsze jest w stanie pomóc i poprawić wygląd. I teraz uwaga!!
PRIMO nie uważam, żeby jakakolwiek z Pań na tych zdjęciach była "kaszalotem"!!. Naprawdę!!  
SEGUNDO nie wykonałam żadnego z tych makijaży- nigdzie nie przypisuję sobie ich wykonania. To są dzieła profesjonalnych artystów a ja jedynie podziwiam ich pracę i rozprzestrzeniam ją dalej. Nic więcej ;]  
TERCIO żadna z tych Pań nie miała operacji plastycznych. Jedyną ingerencją w wygląd po za makijażem mogą być soczewki kontaktowe .

Tak więc zapraszam ;]


Ja osobiście uważam, że makijażyści wykonali tutaj kawał wspaniałej roboty. Oczywiście wątpię, żebym była gotowa na codzienne nakładanie tylu warstw makijażu ale prawda, że efekty są niesamowite? ;] Jestem pewna, że każda kobieta ma chociażby jedną okazję w życiu, w której tak "kompleksowy" makijaż jest przydatny ;].

PS. Drżyj przebrzydły niedowiarku i cierp- bo właśnie udowodniłam twoją ignorancję :P

1 komentarz:

  1. powiem Ci szczerzę że jestem zadowolona że poruszyłaś taki wątek ,,,faktycznie większość facetów uważa że ładne dziewczyny nie muszą się malować itd.ale wiadomo że się malują!
    po pierwsze żadna z nas nie jest kaszalotem żadna! każdy ma w sobie coś ładnego...
    to smutne że takie szare myszki nie są komplementowane i nie czują się atrakcyjne.Praktycznie faceci zwracają uwagę tylko na te z kształtami,mocno opalone,i niby gwiazdy które są pewne siebie...

    OdpowiedzUsuń