poniedziałek, 25 lipca 2011

Paznokcie inspirowane... remontem :)

Kilka postów temu wspominałam, że na głowie mam malutki remoncik.Jak to zwykle u młodej pary bywa postanowiliśmy wnieść w nasze nowe mieszkanie trochę koloru. I jak to zwykle, przy zabawie z farbkami bywa, zainspirowana łączeniami kolorów na ścianach postanowiłam stworzyć manicure w tych samych zestawieniach kolorystycznych ;]
Tak więc zapraszam!!

  • WYPADEK PRZY PRACY ;]- tak przez większość czasu wyglądały moje pazurki podczas malowania. Cóż taki urok malowania, że farba jest wszędzie tylko nie na tej ścianie co powinna ;] Jak wykonać poniższy wzorek? Zaczynamy od podkładu- malujemy całe paznokcie jednym jasnym kolorkiem- ja użyłam białego. Następnie przy pomocy płytki Konad nr m21 wykonujemy w wybranym przez nas kolorze lub kolorach kleksy. Ile kto chce na każdym paznokciu. Do wykonania kleksów najlepiej użyć specjalnego lakieru Konad.

  • FIOLETOWO-ZIELONY MIX ;]- Połączenie zapożyczone z salonu. Pomalowałam całe pazurki limonkowo zielonym lakierem firmy Essence w kolorze 39 Lime up! Następnie przy pomocy sondy wykropkowałam wzorek lakierem Wibo Express Growth nr 275. Dodatkowo kropki na serdecznym palcu oraz przestrzeń między dwoma rzędami kropek na kciuku wypełniłam fioletowym brokatem Wibo Express Growth nr 7.
 
  • CZEKOLADOWY MIX- kolej na kuchnię. Dwie pięknie skomponowane farby- biała i gorzka czekolada. I to samo na pazurkach. Jako bazę pod french manicure wykorzystałam lakier Isabelle Dupont Paris nr 09. Gdy lakier wysechł namalowałam french w kolorze ciemnej czekolady- Miss Sporty nr 410. Na sam koniec za pomocą sondy i tego samego ciemnego koloru wykonałam wzór z kropek.

Do pomalowania została jeszcze łazienka, korytarz i aneks biurowy;]  Tak więc obiecuję jeszcze 3 wzory inspirowane nowym mieszkaniem ;] A wszystkim, którzy tak jak ja dzielnie walczą z wykładzinami, kafelkami, listwami, farbami i innymi tego typu ustrojstwami życzę POWODZENIA!!
Nie połamcie paznokci ;]!!

1 komentarz: