sobota, 23 kwietnia 2011

Wiosenne pazurki

Wiosna to czas kiedy większość z nas zaczyna wariować zarówno z makijażem jak i lakierami ;]. Zestawy kolorystyczne są różne od pasteli przez kolory "wzięte z natury" aż po neonowe, jaskrawe lakiery wzięte rodem z techno party.
U mnie wiosna oznacza kolor zielony. Jakoś tak dostaję fazę na ten kolorek i chyba nie będzie przesadą jak powiem, że co drugi manicure mam właśnie zielony. Oczywiście nie jednolity ale jednak zielony ;] Ponieważ mam uszkodzoną kamerę i nie mogę nagrać żadnych makijaży postanowiłam zaprezentować, niektóre swoje nail arty oraz pokrótce opisać jak je wykonać ;]

POWODZENIA!! ;]
  • BIEDRONECZKI- tutaj wyżyłam się na Konadzie. Najpierw jako bazę pomalowałam jedną warstwę lakieru Vanilla Shake z Avonu. Następnie użyłam dwóch płytek firmy Bundle Monster. Z płytki BM 19 zrobiłam listki używając zielonego lakieru do stempli Konad, a z BM13 dorzuciłam biedronkę- czerwona część to lakier Konad do stempli a czarny łepek i kropki to Miss Sporty nr 80.
  • KOKARDKI- za tło posłużył lakier Miss Sporty nr 330 w pięknym miętowym/seledynowym kolorku. Kokardka wykonana czarnym lakierem również Miss Sporty nr 80. Wzorek tej kokardki znajdziecie na oryginalnej płytce Konad nr 59.

 
  • PRZEJŚCIE- tu trzeba się trochę pobawić ale efekt, moim zdaniem, bardzo fajny. Najpierw jako kolorek żółty- tym razem firma miss Selene nr 13. Pozwalamy wyschnąć. Następnie nanosimy gąbeczką pierwszy odcień zieleni- ten jaśniejszy- u mnie to kolorek nr 166 z firmy Vipera, kolekcja lakierów Jumpy!. Na koniec znów gąbeczką nakładamy ciemniejszy zielony- ponownie Vipera, ta sama kolekcja a kolorek nr 121
  
  •  DROBNE LISTKI- jako baza ponownie pistacjowo- miętowy kolorek. Ja użyłam Safari Trendy Color nr 101. Następnie wykonałam kropki ciemnozielonym lakierem Butterfly Maxima nr 404 i rozmazałam je igłą w kształt listków. Na koniec nałożyłam brokatowy lakier z firmy Shengcai- nr 11.
  •  CĘTKI!! Bez wątpienia jeden z moich ukochany motywów na pazurki. Efekt świetny a bardzo mało pracy ;]. Najpierw baza- i ponownie Safari nr 101. Następnie malujemy na paznokciach, w losowo wybranych miejscach, małe "łatki" ciemnozielonym lakierem takim jak Wibo Express Growth nr 138. Wykańczamy, rysując przy pomocy sondy obramowania naszych zielonych łatek czarnym lakierem- Miss Sporty nr 80.
  •  LIŚCIASTE- bardzo proste i bardzo szybkie do wykonania. Malujemy grubą warstwę lakieru bazowego ( u mnie Yssy Nail Polish nr 137), następnie zanim lakier wyschnie robimy kropki tam gdzie chcemy mieć listki i rozmazujemy wszystko igłą. Ja do listków użyłam ciemnozielonego lakieru Butterfly Maxima nr 404.
  •  WISIENKI- słodki ale z racji dwukolorowych stempli nieco czasochłonny wzorek. Zaczynamy jak zwykle od lakieru bazowego- tutaj Vanilla Shake z Avonu. Czekamy aż lakier wyschnie a następnie używają specjalnych lakierów do stempli nakładamy tyle wisienek ile zmieścimy na każdy paznokieć ;]. Wisienkę można znaleźć na płytce do maszynki do wzorków. Nie jest to oryginalny Konad ale myślę, że bez problemu znajdziecie ją na Allegro. Numer płytki to B02
  •  MALINKI- najpierw tło- jasnozielony lakier nr 165 z Vipery, kolekcja Jumpy!. Następnie sondą, wykropkowujemy malinkę na kciuku i palcu serdecznym. Kupiłam specjalnie do tego wzoru lakier z Wibo nr 310 o pięknym malinowym kolorze. Gdy nasze malinki wyschną malujemy im listki ciemnozielonym lakierem np. Vipera Jumpy ! nr 121 przy pomocy pędzelka. Na pozostałych pazurkach można zrobić sondą szlaczek z kropek tak jak ja ale nie trzeba ;]

  •  LEMONIADA- zaczynamy od jaśniutkiego, brokatowego tła. W tym celu użyłam lakieru z Avonu. Color trend ice sheers w kolorze Refreshing pear. Następnie stemplami  i lakierami do stempli Konad nałożyłam po dwie cytrynki na każdy paznokieć- żółtą oraz zieloną. Cytrynkę można znaleźć na oryginalnej płytce Konad nr m55.

  •  LUCKY BAMBOO- to drugi mój ukochany wzór. Cóż kocham wszystko co choć trochę kojarzy się z Japonią... ;]. Znów używamy Konada. Na bazę z pistacjowego lakieru Safari nr 101 nakładamy, specjalnym lakierem do paznokci Konad wzór bambusa z płytki Konad m66.

Życzę przyjemnej zabawy przy wykonywaniu wzorków ;]Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz