środa, 26 stycznia 2011

Zakupy!!

Jak sam tytuł mówi- zrobiłam małe ale WIELKIE zakupy. Małe bo kupiłam tylko 2 rzeczy. Wielkie bo są to rzeczy, o których czytałam, o których marzyłam i na które polowałam wystarczająco długo by napisać, że zakup ich jest zakupem WIELKIM ;]

Pierwszy zakup: Płatki do oczyszczania nosa firmy Nivea
Producent pisze tak: "Delikatne płatki oczyszczające Soft Clear - Up Strips NIVEA VISAGE stworzono specjalnie w celu wygodnego, głębokiego oczyszczania porów w strefie T (nos, czoło, broda). Innowacyjny materiał soft - touch, z którego zostały wykonane, jest szczególnie delikatny dla skóry.
Zawarta w płatkach specjalna substancja absorbująca skutecznie i szybko usuwa zanieczyszczenia blokujące pory, a kwasy owocowe wspomagają to działanie dodając skórze blasku".


                                                                                        Jak to to działa:
zwilżamy nosek, następnie suchymi rękoma wyjmujemy płatek z opakowania i przyklejamy na mokrą skórę nosa. Przyciskamy i zostawiamy na 10-15 minut aż do całkowitego wyschnięcia. Gdy mamy pewność, że płatek jest suchy łapiemy go z dwóch stron i delikatnie zrywamy w stronę środka nosa. Efekt? Piękna, gładka czysta skóra nosa i pełno wstrętnych czarnych paskudztw na płatku...
Efekt prawdziwy? Obolały, zaczerwieniony nosek i lekko oczyszczona skóra na jego skrzydełkach.

Eh.... srogo zawiodłam się na tym produkcie... na szczęście kupiłam tylko kilka sztuk a nie całe opakowanie, które tak bardzo mnie korciło. Cena też nie była tragiczna. 1.70 zł za jeden płatek.....


Drugi zakup: Peeling enzymatyczny Ziaja Nuno
Ziaja to firma sama w sobie. Jak już pisałam mam trochę ich produktów i ze wszystkich jestem bardzo zadowolona. Ten peeling nie jest wyjątkiem. Ma delikatną, kremową konsystencję i cudowny, lekki zapach. No i oczyszcza!!

Po użyciu skóra jest gładka, nawilżona, bardzo przyjemnie pachnie i jest czystsza. Jestem pewna, że to opakowanie nie jest ostatnim, które kupię.




Tak więc podsumowując, na 2 produkty jeden jest extra a drugi to porażka.... Nauczka na przyszłość jak mam ukochaną Ziaję to nie zdradzaj jej z inną firmą. Pozdrawiam !! ;]

1 komentarz:

  1. Zgadzam się że Ziaja ma super produkty z każdego jestem również zadowolona. A jeśli ktoś ma skórę delikatną to peeling enzymatyczny jest o niebo lepszy i skuteczniejszy niż ziarnisty który czasem dodatkowo podrażnia skórę. :)

    OdpowiedzUsuń