wtorek, 12 lipca 2011

Reklama dźwignią handlu...

Dzisiaj zgodnie z obietnicą pragnę przedstawić pewną nową markę na rynku kosmetycznym. Zapewne część z was znała bądź słyszała o kosmetykach firmy Euphora. Otóż firma ta przemianowała się niedawno i obecnie nosi wdzięczną, włoską nazwę Paese (czyt. Paeze). Kosmetyki tej firmy produkowane są obecnie w 3 krajach: Włoszech, Francji oraz Polsce. Wysoka jakość produktów została uhonorowana nagrodą „Doskonałość Roku 2010” magazynu Twój Styl w kategorii Kosmetyki Polskie.

To tak tytułem wstępu. Czas na opis tak od ciebie. Znałam kilka produktów jeszcze z firmy Euphora i muszę wyznać, że ciężko mi było gdy ich kosmetyki zaczęły znikać ze sklepowych półek. Później koleżanka przedstawiła mi katalog firmy Paese... zakochałam się od pierwszego przeglądnięcia, by chwilę później odkryć,że oto odnalazłam moją Euphorę w nowej odsłonie.

Kosmetyki Paese nie należą do kosmetyków z najwyższej półki. Są to bardzo dobre jakościowo produkty w sensownych i przystępnych cenach. Mogę z całego serca polecić kilka z nich. Zresztą opiszę je za chwilę. Jednak, pragnę przypomnieć, że są to kosmetyki relatywnie tanie w związku z tym nie oczekujmy jakości rodem z Mac'a. Jednak jestem pewna, że na tych cudeńkach żadna z was się nie zawiedzie.

Co mogę jeszcze napisać? Zapraszam z całego serca na stronę: Kosmetyki Paese gdzie możecie zapoznać się z pełną ofertą Paese. ;]

No i  zapomniałabym! Uwaga! Uwaga! Oto promocja!!


Mam nadzieję, że każda z was znajdzie coś dla siebie. Swoje uwagi dotyczące kosmetyków zawsze możecie zapisać w komentarzach ;] Miłych zakupów!! ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz