sobota, 23 kwietnia 2011

Wiosna, wiosna w koło, rozkwitły bzy. Śpiewa skowronek nad nami, Drzewa strzeliły pąkami... ;]

I nastała wiosna... Słońce przygrzewa, niebo jest bezchmurne, temperatura szybuje w górę, chłopacy noszą krótkie rękawki a dziewczyny (ku radości chłopaków) krótkie spódniczki.... ehhh wiosna ;]
Na wiosnę postanowiłam zrobić małe wiosenne porządki w moim 4-szufladowym "kuferku" z kosmetykami ;]. Ja zwykle odkryłam pewne stare zapomniane kosmetyki, uznałam, że brakuje mi kilku "bardzo potrzebnych" pierdołków i ruszyłam na zakupy. Tego ostatniego zapewne nie powinnam była robić, ze względu na niski budżet w tym miesiącu ale cóż... ZAKUPY!!

Firma Essence można dorwać w drogeriach Natura oraz perfumeriach Douglas. Wiem, że współpracują także z Body Bell... ale tu z kolei nie wiem czy Body Bell jest dostępne w Polsce.
Ogólnie w swoim asortymencie mają wszystko do makijażu: cienie, linery, konturówki, tusze, szminki, błyszczyki, podkłady, róże, lakiery do paznokci i masę innych rzeczy. Muszę przyznać, że jestem ogromną fanką właśnie lakierów firmy Essence. W stałej ekspozycji dostępne są w sumie dwa rodzaje:
1. multi dimension xxxl shine nail polish
2. colour & go quick drying nail polish
Ja zakochałam się właśnie w tych drugich! Są bardzo trwałe, szybko schną a do tego paleta jest ciągle uzupełniana o nowe kolorki.
Dodatkowo Essence co chwile wypuszcza serię limitowanych zestawów kosmetyków. Serie te często wiążą się z porą roku ale mają także kolekcje okazjonalne, np. z okazji nagrania 1 filmu Twilight albo Twilight Eclipse. Jeśli modny jest jeans to pojawia się kolekcja w stylu Denim Wanted. A gdy na wybiegach królują metalowe dodatki Essence odpowiada kolekcją Metallics. Poniżej wstawiam zdjęcia lakierów właśnie z niektórych kolekcji limitowanych- żałuję bardzo, że nie powtarzają się :( Dobrze, że kolekcja bazowa nie znika a wręcz rośnie ;]







Czyż one nie są po prostu genialne !!?? A to i tak tylko przykładowe kolekcje. Zawsze żałuję, że kolekcje się nie powtarzają... Choć dzięki temu mam jeszcze miejsce w kosmetyczce :D

To tak pokrótce o samej firmie ;] A jeśli chodzi o moje zakupy to naprawdę zaszalałam. Mam 15 (tak 15!!) nowych lakierów. Wyjątkowo nie wszystkie są bardzo ciemne- mam nawet dwa jasne róże... choć nie znoszę róży ale to french'a czy jako baza pod wzorek pastelowy róż może się przydać.  Zdjęcia poniżej- choć niestety nie oddają uroku i fantastycznych kolorków...


Ponieważ zdjęcia nie oddają absolutnie fantastyczności tych lakierków wstawiam jeszcze poniżej plakat firmowy essence, na którym są pokazane wszystkie lakiery z tej serii.

Te które udało mi się wczoraj kupić to:
  • 02 White Secret
  • 04 Space Queen
  • 05 Sweet as candy
  • 33 Just in case
  • 36 Enchanted Fairy
  • 40 Absolutely stylish
  • 42 Dress for a moment
  • 43 Where is the party?
  • 44 Modern romance
  • 47 Ready to go
  • 49 The only chance!
  • 50 Irreplaceable
  • 53 You belong to me
  • 56 Got a secret
  • 57 Can't cheat on me
Do tego wszystkiego zakupiłam jeszcze nowość z tej firmy- eyeliner w żelu o niesamowicie intensywnym fioletowym kolorze, który lekko się mieni. Jest jakby metaliczny.  Już nie mogę się doczekać aż go wypróbuję ;]


Cóż to na razie wszystko. Jakbyście były zainteresowane obejrzeniem całej mojej kolekcji essence dajcie znać. Swatche też zrobię w wolnej chwili ;] Słowo ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz